Президент ACEA, який залишає свій пост, пан Зіпсе:
"Останні роки були відзначені пандемією COVID, перебоями в ланцюгах постачання, війною в Україні та енергетичною кризою - все це мало глибокий вплив на наш сектор".
"Тим не менш, європейська автомобільна промисловість була надійною промисловою основою ЄС у ці нестабільні часи. У той же час, ми застерігаємо від надмірного регулювання і закликаємо до технологічного нейтралітету, який є основою конкурентоспроможності ЄС".
"Забігаючи наперед, нам потрібно, щоб Європа терміново впроваджувала політику, яка повністю підтримує нашу мету декарбонізації та дозволяє нам протистояти зростаючій глобальній конкуренції".
"Ми підтримуємо роботу над Європейським Актом про сировину, який повинен підтримати економічну стійкість континенту та перехід до нульових викидів. Наша галузь готова інвестувати значні кошти в електронну мобільність, а також забезпечувати створення доданої вартості та робочих місць в Європі".
"Пропозиція Євро-7 в її нинішньому вигляді, проте, забиратиме величезні людські та фінансові ресурси від електрифікації, у той же час, коли інші світові регіони створюють привабливе інвестиційне середовище для мобільності з нульовим рівнем викидів".
"ACEA буде продовжувати виступати за баланс між тим, що добре для навколишнього середовища, що добре для економіки Європи і що добре для суспільства".
Президент ACEA обирається строком на один рік з правом переобрання з числа керівників компаній-членів - найбільших європейських виробників легкових автомобілів, фургонів, вантажівок та автобусів.
- Європейська асоціація автовиробників (ACEA) представляє 16 найбільших європейських виробників легкових автомобілів, фургонів, вантажівок та автобусів: BMW Group, DAF Trucks, Daimler Truck, Ferrari, Ford of Europe, Honda Motor Europe, Hyundai Motor Europe, Iveco Group, Jaguar Land Rover, Mercedes-Benz, Renault Group, Stellantis, Toyota Motor Europe, Volkswagen Group, Volvo Cars та Volvo Group.
- Для отримання додаткової інформації про ACEA відвідайте www.acea.auto , а також слідкуйте за нами на www.twitter.com/ACEA_auto або www.linkedin.com/company/ACEA/.
- Контакти: Кара Маклафлін, директор з комунікацій, cm@acea.auto, +32 485 88 66 47.
- Лука де Мео має більш ніж 30-річний досвід роботи в автомобільному секторі. Він розпочав свою кар'єру в Renault, потім перейшов до Toyota Europe, потім до Fiat Group, де керував брендами Lancia, Fiat та Alfa Romeo.
- У 2009 році Лука де Мео приєднався до Volkswagen Group на посаді директора з маркетингу як легкових автомобілів Volkswagen, так і Volkswagen Group. Потім він обіймав посаду члена Ради директорів, відповідального за продажі та маркетинг в AUDI AG у 2012 році.
- З листопада 2015 року по січень 2020 року Лука де Мео був головою виконавчого комітету SEAT SA, членом наглядових рад Ducati і Lamborghini та головою ради директорів Volkswagen Group в Іспанії.
- З липня 2020 року Лука де Мео є генеральним директором Renault SA і головою Renault sas. З січня 2021 року він також є генеральним директором бренду Renault і членом правління Групи Renault.
- Лука де Мео народився в Мілані, Італія, в 1967 році, закінчив приватний університет Луїджі Бокконі за фахом бізнес-адміністрування.
- 13 мільйонів європейців працюють в автомобільній промисловості ( безпосередньо і опосередковано), що становить 7% всіх робочих місць в ЄС.
- 11,5% робочих місць у виробничій сфері ЄС - близько 3,4 млн - припадає на автомобільний сектор.
- Транспортні засоби забезпечують 374,6 млрд. євро податкових надходжень до бюджетів на ключових європейських ринках.
- Автомобільна промисловість генерує позитивне сальдо торгового балансу ЄС у розмірі 79,5 млрд. євро.
- Оборот, що генерується автомобільною промисловістю, становить понад 8% ВВП ЄС.
- Інвестуючи 58,8 млрд. євро в дослідження і розробки щорічно, автомобільний сектор є найбільшим приватним донором інновацій в Європі, на який припадає 32% загальних витрат ЄС.