Світові продажі Групи Renault в 2020

Група Renault досягла своїх цілей CAFE , бренд Renault є лідером на ринку електромобілів в Європі.

  • В контексті пандемії Covid-19 світові продажі групи Renault в 2020 склали 2 949 849 автомобілів, що на 21,3% менше, ніж в 2019 році, в той час як світовий автомобільний ринок скоротився на 14,2%.
  • Група Renault підтверджує, що до кінця 2020 року вона досягла зазначеної мети CAFE (легкові і легкі комерційні автомобілі)[1].
  • Після першої половини 2020 року, коли основні ринки Групи були серйозно зачеплені пандемією і пов'язаними з нею обмежувальними заходами, друге півріччя продемонструвало велику стійкість: продажі Групи в Європі залишалися на рівні ринків.
  • На європейському ринку електромобілів бренд Renault подвоїв обсяг продажів і підтвердив своє лідерство, реалізувавши 115 888 електромобілів. ZOE - найбільш продаваний електромобіль зі зростанням на 114% до 100 657 одиниць.
  • Портфель замовлень в Європі на кінець грудня 2020 року зріс на 14% в порівнянні з 2019 роком, частково завдяки успіху нових гібридних пропозицій E-TECH і гібридів, що підключаються. У той же час обсяги складів знизилися більш ніж на 20% в порівнянні з 2019.
  • У 2020 році Група Renault досягла прогресу в найбільш прибуткових каналах продажів, при цьому бренд Renault збільшив свою частку на роздрібному ринку в Європі майже на один пункт.
  • У 2021 році Група продовжить свою політику продажів, орієнтовану на прибуток, з повною реалізацією стратегічного плану Renaulution, який буде представлений 14 січня 2021 року.

«Група Renault прагне поліпшити свої показники. Зараз ми орієнтуємося на прибутковість, а не на обсяги продажів, з більш високою чистою маржою на автомобіль на кожному з наших ринків. Перші результати помітні вже в другій половині 2020 року, особливо в Європі, де бренд Renault досягає прогресу в найбільш прибуткових каналах продажів і зміцнює своє лідерство в сегменті електромобілів », - сказав Лука де Мео, генеральний директор групи Renault.

«Пандемія вплинула на наші продажі в першій половині року. Група змогла впоратися з цією ситуацією завдяки мобілізації всіх співробітників. У другій половині року спостерігалася більша стійкість і гарні результати на ринку електромобілів і гібридних автомобілів. Ми починаємо 2021 рік з більш високим рівнем замовлень, ніж в 2019 році, більш низьким рівнем складів і більш високим ціновим позиціонуванням всього модельного ряду», - сказав Дені ле Вот, старший віце-президент з продажів групи Renault.

В контексті пандемії Covid-19 продажі групи Renault впали на 21,3% до 2 949 849 одиниць, в той час як обсяг ринку скоротився на 14,2%. Зниження продажів Групи відбулося в основному через її високу частку в країнах, які потрапили під суворий карантин і призупинили свою торговельну діяльність у другому кварталі, а також через спад в четвертому кварталі, особливо у Франції. Крім того, Група дотримується політики продажів, орієнтовану на прибутковість, а не на обсяги.

Електромобілі: Renault - провідний бренд в Європі

На швидко зростаючому ринку електромобілів бренд Renault підтвердив своє лідерство в Європі, продавши 115 888 автомобілів, що на 101,4% більше, ніж в 2019 році. ZOE - найбільш продаваний електромобіль з результатом 100 657 одиниць, що на 114% більше, ніж роком раніше. У сегменті електричних комерційних автомобілів найбільш продаваним став Kangoo Z.E.

Renault Twingo Electric і Dacia Spring розширять модельний ряд електромобілів Групи в 2021 році.

На додаток до своєї електричної лінійки (BEV) Renault з літа пропонує гібридну технологію E-TECH в своїх бестселерах (Clio, Captur & Megane Estate). Таким чином, бренд зміцнив свою позицію на ринку гібридних автомобілів і автомобілів з підзарядкою від мережі, продавши в Європі більше 30 000 одиниць, що становить 25% від усього обсягу замовлень на ці автомобілі.

У першій половині 2021 року модельний ряд E-TECH буде розширено за рахунок гібридів Renault Arkana E-TECH і Captur E-TECH, а також гібрида E-TECH Megane в кузові седан, що підключається.

В Європі

Продажі Групи склали 1 443 917 одиниць, що на 25,8% нижче за торішній результат, в той час як ринок показав зниження на 23,6%.

Бренд Renault незначно збільшив частку ринку до 7,7% (+ 0,1 пп) завдяки оновленню моделей В-сегмента (Clio, Captur і ZOE) і успішному запуску лінійки E-TECH.

Clio – автомобіль, що найбільше продається в своїй категорії в Європі (227 079 од.). Таким чином, бренд Renault збільшив свою частку продажів на роздрібному ринку майже на один пункт.

Продажі бренду Dacia впали на 31,7% до 385 674 автомобілів. Sandero четвертий рік поспіль залишається найбільш продаваним автомобілем на ринку роздрібної торгівлі. З кінця 2020 року доступні дві оновлені легендарні моделі бренду - нові Sandero і Sandero Stepway.

На нові двопаливні бензинові і газові двигуни Dacia, які пропонуються для більшої частини лінійки автомобілів під маркою ECO-G, припадає понад 25% продажів автомобілів в Європі.

За межами Європи продажі Групи знизилися на 16,5%, в основному через падіння продажів в Бразилії на 45% в результаті переорієнтації на прибутковіші канали.

В Росії, другій за величиною країні Групи за обсягом продажів, Група Renault є лідером з часткою ринку 30,1%, що на 1,2 пункти вище, ніж в 2019. Продажі впали на 5,5%, в той час як ринок впав на 9,2%. LADA підтвердила свою позицію лідируючого бренду на російському ринку з часткою 21,5%. LADA Granta і LADA Vesta залишаються двома найбільш продаваними автомобілями в Росії. Напередодні виходу нового Duster в першій половині 2021 року частка ринку бренду Renault зберіглася на рівні 8%.

В Індії продажі Групи впали на 9,4% при падінні ринку на 18,8%. Таким чином, Renault досягла частки ринку в 2,8% (+0,3 пункту) завдяки успіху Triber. У першій половині 2021 року модельний ряд Renault (Kwid, Duster, Triber) доповнить новий позашляховик Kiger.

У Туреччині Група залишається лідером ринку, що швидко відновлюється.

У Південній Кореї бренд Renault Samsung Motors продемонстрував зростання продажів на 14,2% при підйомі ринку на 5,5% завдяки успіху нової моделі XM3, випущеної в березні 2020 року.

Продажі за брендами

 

Дані на кінець грудня*

 

2020

2019

Зм., %

RENAULT

 

 

 

PC

1,473,497

1,942,328

-24.1

LCV

313,624

411,963

-23.9

PC+LCV

1,787,121

2,354,291

-24.1

DACIA

 

 

 

PC

484,097

689,287

-29.8

LCV

36,668

46,020

-20.3

PC+LCV

520,765

735,307

-29.2

RENAULT SAMSUNG MOTORS

 

 

 

PC

90,300

79,081

+14.2

ALPINE

 

 

 

PC

1,526

4,832

-68.4

LADA

 

 

 

PC

369,536

400,308

-7.7

LCV

14,447

12,662

+14.1

PC+LCV

383,983

412,970

-7.0

AVTOVAZ

 

 

 

PC

9,823

1,354

+625.5

JINBEI&HUASONG

 

 

 

PC

2,069

8,449

-75.5

LCV

154,262

153,452

+0.5

PC+LCV

156,331

161,901

-3.4

RENAULT GROUP

 

 

 

PC

2,430,848

3,125,639

-22.2

LCV

519,001

624,097

-16.8

PC+LCV

2,949,849

3,749,736

-21.3

Продажі Групи за регіонами

 

На кінець грудня*

 

2020

2019

Зм., %

Франція

535,591

698,723

-23.3

Європа** (за винятком Франції)

908,326

1,247,110

-27.2

Всього Франція + Європа

1,443,917

1,945,833

-25.8

Африка – Близький Схід - Індія – країни Тихоокеанського регіону

346,207

451,282

-23.3

Євразія

743,519

748,486

-0.7

Америка

260,478

424,564

-38.6

Китай

155,728

179,571

-13.3

Всього (за винятком Франції та Європи)

1,505,932

1,803,903

-16.5

Всього в світі

2,949,849

3,749,736

-21.3

Група Renault: 15 найбільших ринків на кінець грудня

 

 

Продажі*

Частка ринку ЛА+ЛКА (%)

 

 

(шт.)

(в %)

1

ФРАНЦІЯ

535,591

26.1

2

РОСІЯ

480,742

30.1

3

НІМЕЧЧИНА

204,933

6.4

4

КИТАЙ

155,671

0.7

5

ІТАЛІЯ

154,820

10.0

6

ТУРЕЧЧИНА

132,471

17.2

7

БРАЗИЛІЯ

131,486

6.8

8

ІСПАНІЯ+КАНАРСЬКІ  ОСТРОВИ

123,638

12.2

9

ПІВДЕННА КОРЕЯ

95,939

5.2

10

ІНДІЯ

80,518

2.8

11

ВЕЛИКОБРИТАНІЯ

74,463

3.9

12

БЕЛЬГІЯ+ЛЮКСЕМБУРГ

65,823

11.8

13

РУМУНІЯ

59,180

40.5

14

МАРОККО

54,730

41.1

15

ПОЛЬЩА

51,505

10.6

*Дані на кінець грудня 2020 року, за винятком Twizy.